کمپرسور یخچال از کجا بخریم؟

کمپرسور یخچال از کجا بخریم؟

با پیشرفت فناوری و توسعه‌ی بازار، انتخاب و خرید کمپرسور خوب و باکیفیت برای یخچال و فریزرها اهمیت فراوانی پیدا کرده است. در این مقاله، به دنبال آشنایی با نحوه کارکرد کمپرسورها، نکات کلیدی در انتخاب، تفاوت‌های بین انواع مختلف کمپرسورها و بررسی مزایای کمپرسورهای اینورتر خواهیم بود. به شما کمک می کنیم تا در خرید کمپرسور یخچال را با دقت و دانش بیشتر عمل کنید.

 کمپرسور یخچال چیست و چگونه کار می‌کند؟

کمپرسور یخچال، به عنوان قلب تپنده در دستگاه‌های خنک‌کننده، وظیفه تبدیل گاز فشرده به مایع و برعکس را بر عهده دارد. این دستگاه مهم، با فشردن گاز، حرارت آن را از داخل یخچال جمع آوری می‌کند و سپس گاز را تبدیل به مایع می‌کند. سپس، گاز مایع، از طریق لوله‌های خنک‌کننده به داخل یخچال منتقل شده و حرارت را از محفظه داخلی به بیرون منتقل می‌کند. این فرآیند دوره‌ای انجام می‌شود و باعث خنک شدن محفظه داخلی یخچال می‌شود.

کمپرسور یخچال چیست و چگونه کار می‌کند؟

 نکات مهم درباره کمپرسور یخچال

  1. کارایی و قدرت: انتخاب کمپرسور مناسب با توان کافی برای حفظ دما و کارکرد بهینه یخچال بسیار حیاتی است.
  2. مصرف انرژی: کمپرسورهای با کیفیت و تکنولوژی مدرن معمولاً مصرف انرژی کمتری دارند که این موضوع به محیط زیست و همچنین هزینه‌های انرژی کمک می‌کند.
  3. کیفیت و عمر مفید: انتخاب کمپرسور با برند و کیفیت مناسب، عمر مفید و کارایی دستگاه را بالا می‌برد.

هر نکته مهمی که باید درباره کمپرسور یخچال بدانید!

تفاوت کمپرسور معمولی و اینورتر

کمپرسورهای معمولی در یخچال ها با سرعت ثابت کار می‌کنند. در حالی که کمپرسورهای اینورتر، با تغییر سرعت خود، به دقت نیاز دستگاه را برآورده می‌کنند. این باعث می‌شود که انرژی کمتری مصرف کنند و همچنین در دمای محیط‌های مختلف عملکرد بهتری داشته باشند.

تفاوت‌ کمپرسور معمولی و اینورتر یخچال

 مزایای کمپرسور اینورتر

  1. کاهش مصرف انرژی: به دلیل قابلیت تنظیم سرعت، مصرف انرژی این نوع کمپرسورها کاهش می‌یابد.
  2. کارکرد آرام و کم‌صدا: تغییر سرعت به صورت پیوسته باعث می‌شود که کارکرد یخچال به طور آرام‌تر و با صدای کمتری صورت گیرد.
  3. طول عمر بیشتر: نحوه کارکرد تدریجی و بهینه‌سازی مصرف انرژی باعث طولانی‌تر شدن عمر کمپرسور می‌شود.

کمپرسور اینورتر در یخچال + مزایا و روش تست

کمپرسورهای سیبریا | SIBERIA

شرکت کمپرسور ژجیانگ بینگ فنگ در شهر نینگبو، استان ژجیانگ، چین، با نام تجاری سیبریا (SIBERIA)، در تولید کمپرسورهایی که به‌صورت مهر و موم شده برای دستگاه‌های یخچال، فریزر، توزیع‌کننده‌ی آب، کولر آبی، ویترین و تجهیزات تبرید استفاده می‌شوند، متمرکز است. این شرکت توانایی تولید تا 8 میلیون واحد کمپرسورهای DC را در سال دارد. به عنوان یک شرکت صادرکننده، تحقیقات علمی، طراحی، تولید و فروش را ترکیب کرده و به یک تولیدکننده کمپرسور درجه یک در چین تبدیل شده است.

معرفی شرکت سیبریا | SIBERIA

این کمپرسورها با استفاده از مبردهای R134a، R600a و R290 و در چهار سری F، Y، T و S تولید می‌شوند و ضریب عملکرد (COP) را بین 1.0 تا 2.0 با ظرفیت‌های خنک‌کننده از 59 تا 300 وات حفظ می‌کنند. محصولات این شرکت به دلیل بهره‌وری انرژی، ولتاژ پایین، سازگاری با محیط زیست، کاهش نویز، قابلیت اطمینان بالا و عمر طولانی‌تر مشهور هستند و گواهینامه‌های ملی CCC و تاییدیه‌های بین‌المللی مانند CE، CB، VDE، UL و پایبندی به دستورالعمل‌های ROHS را دریافت کرده اند.

این شرکت همکاری‌های بسیاری با تولیدکنندگان یخچال معروف در جهان، از جمله کشورهای هند، اندونزی، ترکیه، مصر، الجزایر، آفریقای جنوبی، پاکستان، ایران، اردن، برزیل، آرژانتین و غیره دارد.

محصولات این شرکت توانایی پاسخگویی به نیازهای ولتاژ متفاوت در سراسر جهان را دارند، از جمله 220-240V50Hz، 115V60Hz، 220-240V60Hz، 220-240V50/60Hz. همچنین، محصولات با ولتاژ قابل تطبیق برای کشورهای خاصی مانند پاکستان و اندونزی طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، محصولات با ولتاژ راه‌اندازی پایین می‌توانند در 135 ولت کار کنند.

این شرکت در بخش ماشین‌آلات جدید، خطوط تولید و روبات‌های خودکار سرمایه‌گذاری کرده است تا به کارایی تولید بیشتری دست یابد و نیازهای بازار رو به افزایش خود را برطرف کند.

 

شرکت سامیاپارس

بعنوان نماینده رسمی شرکت SIBERIA در ایران،  می‌تواند به‌صورت عمده یا تکی، انواع کمپرسورهای این شرکت را با بهترین شرایط برای شما تأمین کند. مزایای این کمپرسورها شامل کنترل کیفیت دقیق، تجربه 14 ساله در تکنولوژی صنعتی، تیم فنی قوی و خدمات پس‌ از‌ فروش عالی، کارایی بالا، صنعت پیشرو و قدرت مالی قوی می‌باشد.

شرکت سیبریا انواع کمپرسورهای مختلف را تولید می‌کند از جمله سری‌های F، S، AT، V و L که هر کدام خصوصیات ویژه‌ای دارند. این کمپرسورها دارای ویژگی‌هایی مانند اندازه جمع و جور، صدا و لرزش کم، بازدهی بالا و مصرف کم انرژی هستند.

خرید کمپرسور سیبریا

برای واردات کالا به کشور، باید از مراجع مربوطه مجوزهای لازم را دریافت کرد. این شامل اخذ مجوزهای استاندارد و کیفیت از وزارت بهداشت برای محصولاتی مانند داروها می‌شود. شرکت بازرگانی سامیاپارس به عنوان نماینده رسمی شرکت SIBERIA در ایران، اقدامات واردات و تأمین کمپرسورهای مختلف این شرکت را برای تولید یخچال و فریزر انجام می‌دهد.

شرکت سامیاپارس، به عنوان تنها واردکننده کمپرسورهای اینورتر از شرکت سیبریا به ایران، به منظور تضمین کیفیت و قدرت این کمپرسورها، به عنوان یکی از ارائه دهندگان برتر و با کیفیت قطعات در صنعت یخچال‌سازی شناخته می‌شود. ما با تکیه بر تجربه و تضمین کیفیت، این محصولات را با اطمینان و اعتماد به‌بازار عرضه می‌کنیم تا نیازهای شما را با بهترین کیفیت و عملکرد ممکن برآورده کنیم.

جهت ارتباط با کارشناسان ما با شماره زیر تماس بگیرید:

44173962 021

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *